FAQ

Tarjoatteko minkäänlaista peruutusturvaa?

Kyllä, voit lisätä kauttamme kaikkiin ostoksiin peruutusturvan. Se tarjoaa täyden korvauksen siitä tietystä varauksesta, jos joudut onnettomuuteen tai jos sinä, joku matkaseuralaisistasi tai lähisukulaisesi sairastuu. Huomioithan, että tarvitsemme lääkärintodistuksen ja, että turvaa ei voida lisätä jo olemassa olevaan varaukseen. Löydät lisätietoja peruutusturvastamme ostoskoristasi.

Onko lapsille, eläkeläisille tai opiskelijoille saatavilla alennuksia?

Emme valitettavasti tarjoa alennuksia opiskelijoille, mutta usein lapsille on saatavilla lippuja alennettuun hintaan ja joskus myös eläkeläisille. Jos saatavilla on erikoislippuja lapsille tai eläkeläisille, näet ne valittuasi päivän retkellesi. Muistathan tarkistaa ikärajan jokaiselle lipputyypille, sillä ne saattavat vaihdella.

Mitä tarkoittaa, että kierros alkaa hotelliltani?

Huomioithan, että joihinkin kierroksiin ja tapahtumiin kuuluu kuljetus hotelliltasi. Tämä palvelu kuuluu yleensä hintaan, jos hotellisi sijaitsee kaupungin keskustan lähettyvillä. Sinun tulee olla valmiina hotelliaulassa odottamassa kyytiä noin 15minuuttia ennen arvioitua hakuaikaa. Tarkistathan vielä saamastasi lipusta annetun aikataulun.

Milloin saan lippuni?

Lippusi lähetetään sinulle sähköpostilla pian varauksesi vahvistamisen ja maksun suorittamisen jälkeen. Huomioithan: suurimmassa osassa lipuistamme näkyy yksilöity varausnumerosi painettuna lippuun, joten lipun toimittamiseen voi menn n. 48h, ennen kuin saat e-lipun sähköpostiisi. Varauksesi on vahvistettu kun maksu on suoritettu, vain lipun manuaaliseen käsittelyyn menee hieman kauemmin aikaa.

Mitä tarkoittaa, jos liput ovat pyyntö-tilassa?

Yleissääntönä on, että kun varaat meiltä, varauksesi varmistetaan automaattisesti maksun suoritettuasi. Joissakin erikoistapauksissa tarvitaan kuitenkin varmistus tapahtumapaikalta tai paikalliselta myyjältä. Näitä varauksia kutsumme "varauksessa oleviksi tilauksiksi" ja tällaisia tilauksia ei voida vahvistaa ennen kuin pyyntö on suoritettu ja saamme tiedon palveluntarjoajalta. Jos kohde on tällainen "pyynnöstä"-tuote, ilmoitetaan siitä varaussivulla. Yleensä varauksen varmistamiseen menee alle 48 tuntia, mutta viikonloppuisin ja loma-aikoina siihen voi mennä kauemmin. Kun myyjä/palveluntarjoaja on varmistanut varauksen, lähetämme liput sähköpostilla ja viemme loppuun varauksesi maksun. Jos lippuja ei voida vahvistaa, ilmoitamme siitä sähköpostitse ja luottokortiltasi varaamamme summa vapautetaan.

Voinko ottaa yhteyttä Ticmate-tiimiin?

Toki! Voit ottaa meihin yhteyttä kansainvälisen help deskimme kautta lähettämällä viestin osoitteeseen helpdesk@ticmate.com tai soittamalla numeroon, joka löytyy "kontakti" -osion kautta. Huomioithan, että varausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteesta, johon ei voi vastata. Kuuntelemme mielellämme mielipiteesi ja autamme kysymystesi kanssa. Aukioloaikamme ovat 8.00-17.00, Keski-Euroopan aikaa, maanantaista perjantaihin (vaikka saatamme lukea sähköposteja myös viikonloppuisin :) ).

Suomi
DubaiiLiput.fi


Ostoskoriin